dålig bloggning idag..

Hejsan!
Idag har jag varit väldigt dålig på att blogga. Men nu ska jag blogga ett långt inlägg!
Idag i skolan hände det inte så mycket. Sen efter skolan så stack jag och Vanessa till Tina. Vi typ åt bara och sen va vi på datan en stund. Sen stack jag hem för jag skulle öva på engelska provet. Så det gjorde jag. Men på vägen hem så utanför Baltichallen så såg jag Linus och Dennis. Pappa stannade bilen och jag steg ur och sprang till dom. Vi stod typ och snackade och Dennis snackade om massa saker, haha. Linus sa typ ingenting, eller jo såklart ganska mycket. Men Dennis snackade mest, visa erat careface nu ;).. Haha, nejmen.. Sen stack jag hem och pluggade lite på engelska provet. Sen skulle jag på fotboll. Så jag och pappa stack till WHA men det var tydligen i Jomala. Men det var försent att åka dit så vi stack hem och åt lite. Sen pluggade jag lite mer och sen kom Reneé hit. Först var vi bara på datan, eller jag pluggade lite. Sen tog vi lite bilder. Sen såg vi Dennis och då stack vi och pratade med han. Han var typ vid massa småfolk. Men sen gick vi in igen. Så va vi på datan, så frågade Shajan om vi skulle komma till Strandnäs. Jao dit stack vi. Va typ med han till åtta. Jag och Reneé ska hem till han i fem timmar imorgon efter skolan, haha!! :D Men sen skulle Shajan hem så jag och Reneé satt vid rökka tills klockan var halv nio så då kom Reneés mamma och hämtade oss. Så stack vi till Reneé och sen stack jag hem. Nu sitter jag bara och lyssnar på musik, som vanligt då ;)? Imorgon blir det ju som sagt att vara med Shajan och Reneé hemma hos Shajan. Nice! :)
På kvällen vet jag inte vad jag ska göra, men vi hörs imorgon! Hääjs! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

Jag har bytt portal! :D



Missa inte att köpa nästa nummer av Veckorevyn som kommer ut rund den 25 november, jag är med i tidningen då!

2010-11-18 @ 00:30:56
URL: http://www.improveme.se/rieem
Postat av: Nicolina

Du glömde Sami .. :o

2010-11-18 @ 15:55:16
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0