Everybody knows We got the magic in us

renee och alexandra sitter och stirrar på skärmen.
renee: nu tar jag bort bloggen!
alexandra: vet du hur död du är då eller?
renee: bryter du mitt finger?
alexandra: låångsamt och prydligt! LIDANADE!
Nåja c: Vi har inte bloggat på jättelänge, fullt upp. I helgen var vi på ett disco i en källare HAHA! Det sög godispåse! I allafall, nu sitter vi hemma hos mig, eller är på träning kanske ;)? Men snart ska vi börja öva på proven, jag har megamassa finska, prov imorgon, och Alexandra om religion, men det är ju bra, för jag är pro på religion och Alexandra är proffs på finska! Så det blir nog überbra. Nu ska jag och Alexandra öva! Och vi ska börja blogga påriktigt! PusseN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0