film

Hejhej!
Som jag sa igår så har jag inte kunnat blogga på hela dagen eftersom att jag har vart hos mamma och sett på film med henne. Jag har ju som sagt inte sett henne på kanske en månad. Så idag efter skolan kom hon till skolan för att möta mig. Så vi gick hem i regnet. Sen kollade vi på en film, jag minns inte vilken det var. Men den var bra. Sen kollade vi på en till film, fast bara en del av den eftersom att det finns tre delar av den. Den heter tillbaka till Eden. Den var också bra. Jag och mamma ska fortsätta se den någon dag. Men sen så åt vi kebab, fet som man kommer bli men okej.. Men så åt vi sen såg vi lite mer på film. Sen kom pappa och hämtade mig. Så sen satt jag mig framför datan. Jag mår väldigt illa. Men får kämpa mig till skolan imorgon. Kan inte missa fortbollen igen. Måste helt enkelt gå. Men imorgon blir det ju fotboll och sen på kvällen ska jag vara med Reneé. Då kommer säkert bilder igen. Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Ska snart äta, men jag kanske skriver ett till inlägg ikväll. Men fårse.. Är ganska trött, men ni får stå ut tills dess.. ;)
ska säkert pärla ikväll också :D

Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

sv; okej vad kul! :D vad såg ni för film? :)

jag väntar på sms från min kompis för att få se hur det går med henne, hennes kille har gjort slut... :/ annars blir det duschen när som helst. ;)

2010-11-15 @ 21:05:31
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: nathalie & sofie

vilken söt blogg! :)

2010-11-15 @ 22:06:28
URL: http://dosvidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0