Har städat hela Reneés rum .. :o

Hejhej!
Jag har inte bloggat på hela dagen.. Det är för att i morse så steg jag och Reneé upp där vid tio i elva, så vi ficade oss lite, sen stack vi till stan och köpte lite pärlor och gick runt lite på stan. Sen gick vi till Hesburger och åt lite. Där utanför var Mickiz så vi pratade med henne lite. Sen gick vi runt lite till. Så gick vi in till Magazin och så va pokerdoris där. Reneé visste inte det så skrek hon typ över hela magazin "det luktar poker......"... så märkte hon att pokerdoris va där. Såklart gav kärringen oss massa blickar när vi satt där och garvade. Men inget mer med det.. Sen åkte vi hem till Reneé. Då möblerade vi om hennes rum så som det var på Nyår. Så nu känns det som nytt! Sen städade jag hennes rum och hon satt på datan. Taskigt värre.. Men att sen när vi var klara åkte vi hem till mig för att äta. Efter det så satt jag och hon i min säng och åt klubbor. Och nu sitter vi hos henne och lyssnar på musik. Hon håller på att fixa en ny design också. Ska bli roligt med en helt ny design. Men nu har jag inget mer att skriva, hörs!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-11-13 @ 20:11:31
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0