har tråkigt

Hejhej!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag lyssnar på just a dream - nelly. Jag har nyss gjort klart pappas farsdagspresent. Det blev en pärlgrej. Imorgon ska jag inte vara med Reneé i alla fall. Eftersom att min mamma som jag inte har träffat på jätte länge ville vara med mig en dag helt ensam. Så jag och hon ska se på film. Jag vet inte vilken. Men vi får se. Men jag kommer inte att blogga imorgon på dagen utan det får bli ett på kvällen eftersom att jag kanske inte får någon dator hon mamma. Men om jag får det så bloggar jag ju såklart också! Men annars bloggar jag på kvällen eftersom att jag åker till pappa då.
Just det.. Idag när Reneés mamma skulle skjutsa hem mig så började dom prata om att dom skulle till Thailand. Och mitt i allt när Reneé och jag började bråka i bilen, eller alltså inte bråka, men typ slåss, så sa hennes mamma "ååh, vad roligt det skulle bara om Alexandra kom med till Thailand". Såklart sa Reneé till sin mamma att jag och hon tänkte fråga hennes mamma det exakt den dagen och massor. Så när jag kom hem så frågade jag min pappa, och han sa "du får åka, men du får välja med att åka med mig, eller med Reneé, det är du som betämmer". Så det kommer bli väldigt svårt att välja eftersom att jag vill både resa med Reneé och med pappa, men jag vet inte.. Jag vill verkligen resa med Reneé och Emil.. Men jag vill resa med pappa också. Så om jag väljer att åka med Reneé blir pappa ledsen och då är det chans att jag kanske får vänta i 2 år eller mer, och om jag reser med pappa så miste jag min chans att resa med Reneé. Och det skulle vara ganska tråkigt. För vilket jag än väljer så sårar jag någon.. Men ååh, vad det skulle bli roligt att resa med Reneé. Men alltså det där är svårt och något som jag måste fundera på.. Så vi får se. Men det är i alla fall 60 % att jag åker med Reneé..
Nu har jag inget mer att skriva så vi får höras imorgon. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Wilma

vart till thailand ska ni fara då? :D

2010-11-17 @ 15:10:25
URL: http://wilmaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0