hemma från skolan

Hej!
For inte till skolan idag jag for hem igår från den för att jag är helt yr kan inte stå upp? Och förskyld. Låg i soffan hela dagen igår och såg på Solsidan, fan vad rolig den är! :o Har just fixat på designen eftersom att jag hade nåt konstigt i ansiktet på den förra, och det är ju typ Lillajul den här helgen så därför satt jag dit en tomte!:) Nu är det så att jag och min familj ska till Thailand mellan 5e - 19e februari, och Alexandra tror jag att kommer med om hon får så! Vi blir bara där ungefär 2 veckor vilket är synd men i allafall. Nu ska jag gå och sova tror jag ingen är inne på msn eller facebook så det finns ingenting att göra. Får se om jag går till skolan imorgon eller inte.. Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0