in the end

Hej!
Har inte bloggat på ett tag och det är för att jag har sovit hos kristina. Så nu ska det komma ett inlägg igen!
Igår så sov jag hos kristina, vi gick till skolan, kom försent för att hennes klocka gick fel. Sen på kvällen frågade Hannes om jag skulle komma ut. Så stack jag & Kristina till Select, där va Jerre, Frida och Alle. Vi va bara på Select och sen skulle Hannes och Jerre tillbaks till Godby. Så jag och Kristina stack hem till henne och jag sov där igen. Må morgonen vaknade jag kvart över sex. Tänkte att Kristinas klocka skulle ju ringa. Och sen när jag vaknade klockan 10 och jag började 8 så kom jag ju på att hennes klockan går fel. Så jag börjar skrika att hon ska stiga upp och att Maria kommer dampa sönder och massa. Sen kom jag till skolan ungefär klockan elva. Hade träslöjd då. Satt och messade med Hannes. Haha. Johan märkte inte :p Jag fick typ inget gjort för jag höll på att somna. Sen så när vi skulle äta satt jag och vanne och bråkade. Skrattade lite för mig själv när jag skulle gå från maten för det va så töntigt. Och sen hade vi Biologi. Första timmen gick de bra, men den andra timmen satt typ axel och tryckte upp pennor i näsan eller va de va. Och då började linus garva. sen sa maria att alla skulle kolla på axel. men istället kollade alla på linus och började garva så hårt. så vi skulle springa fullt runt hela skolan. först va jag sist, men sen sprang jag allt jag kunde så jag lämnade vanne och stack. sen kom jag först. haha, stolt man känner sig va? ;) och sen gjorde vi nåt i biologin. sen stack jag hem. har vart hemma sen dess. haft tråkigt. och jag har ingeeet att göra. funderar på att smyga iväg till renee ett tag. saknar henne ): MEN NU SKA JAG TILL RENEE SÅ VI HÖRS IMORGON. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0