inte uppdaterat på hela dagen

Hejhej!
Jag har inte uppdaterat på hela dagen för att vanessa kom hit vid fyra, gulle hade bakat muffins åt mig!! Glad man blir då, haha. Hon lånade sin läsförståelse till mig, haha, fårse om jag tar med den till skolan imorgon. Haha, nejnmen det är ju klart att jag gör. Haha. Men jag och vanne gjorde inte så mycket, lyssnade på musik, åt, vanne platta sitt hår som hon alltid gör, haha. Och ja.. Före hon kom stack jag ner till Matthis och köpte en Julia Tidning, så har mest suttit och läst den. Imorgon blir det skola för mig. Efter skolan ska jag vara med Tina och sen senare på dagen ska jag vara med Reneé. Jag och Tina ska och kolla på hockeyträning. Sen vet ajg inte vad vi ska göra. Jag och Reneé ska väl antagligen på årets sista tur med Peggylex, om hon står kvar där vi lämnade henne, haha. Minns inte ens var. Men och så ska jag och Reneé fixa en ny design. Nice. Och jag tror att jag ska sova hos henne. Vet inte om hon är hos hennes mamma eller pappa imorgon, men det spelar ingen roll! Men nu vet jag inte vad jag ska göra, läsa lite i min älskade Juliatidning <3 Sen ska jag glo på TV sen äta sen sova. Ska ju upp halv sju imorgon. Nice. Men att ja.. Vad ska jag skriva mer då? Har inget att skriva. Lyssnar på musik just nu. Längtar efter att få gå ut, vill träffa folk, har inte träffat någon på tre dagar, okej, det där lät ego? Men seriöst, har inte ens sett min klass. Har inte fått ett enda slag från Shajan på tre dagar, mina armar börjar till och med bli bra igen? Måste verkligen få han att slå mig imorgon. Fan jag har inte BK imorgon, Shajan kan alltid säga nåt kul. Och på Måndag så ska jag och Vanne på stödtimme, seriöst vad tråkigt. Måste upp klockan halv sju bara för lite matte.. Men aja, får stå ut med matte. Ingen är ju perfekt ;) Och justja, har ni något musikförslag? Jag har typ lyssnat sönder alla låtar. Och jag vet inte vilken låt som e bra. Det kan vara vilken låt som helst, bara den är bra, haha. Nejmen nu har jag inget mer att skriva så vi hörs. Ska försöka få Reneé att fixa smileysar till bloggen också om ni fattar vad jag menar, men hejdå :p
gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0