inte världens bästa men, fan de funka

Eh.. Hej.
Jag har ju vart sådär jättesocial, men det beror på att det har hänt massa saker och jag har inte haft någån lust att blogga och ja. Men nu ska jag skärpa mig.
Som ni kanske ser så har Reneé och jag fixat en ny header som vi lagade till igår före jag skulle hem från henne. Jag va ju med henne igår och vi cyklade ner till minimarket och köpte choklad. Sen skulle vi vänta på bussen men den skulle komma om tjugo minuter så vi ringde efter min pappa och han kom och hämtade oss. Han skjutsade oss till Reneé och sen skulle vi hem till Sami och lämna hans keps. Vi stannade hos han en stund för min bästavän Shajan va där, hehe. Så vi va där och Shajan hoppade på mig så att mitt huvud krockade i Reneés så nu har vi värsta bulan. Tack Shajan, vi älskar dig också! ♥
Men att i alla fall. Sen stack Shajan hem och jag och Reneé blev och sitta hemma hos Sami ett tag. Sen skulle vi hem och vi satt och åt honungspuffar eller vad det heter. Och sen ville vi ha krov. Vet vi är normala. Sen stack jag hem och då skulle ju såklart massa saker hända mellan hmm och hmm. Så blablabla. Jag skulle ringa till Reneé men då sa hmm till mig att jag inte skulle det och blabalbla. Va en millimeter från dörren innan hmm kom och skrek på mig så jag stannade hemma. Somnade vid elva va så satans trött. Sen på morgonen hade jag satans ont i huvudet så jag stannade hemma. Helvete jag skulle ju på fotboll idag. Satans skit. Men man får leva med det. Nu har jag ännu mer ont i huvudet än imorse.. Satans skit. Men jaja. Imorgon om jag e frisk så ska jag va med Reneé och på fotboll också. Men nog om det.
Det snöar? Nu? I November? Asså shit. Inte snö. Värsta snöstorm. Fuck. Men snart e det jul och då ska jag få en ny Ipod tuoch ♥ Gaah, längtar som satan. Men nu har jag inget mer att skriva, hejs ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0