kom nyss hem från skolan

Hejsan!
Jag kom nyss hem från skolan. Där hände det inte så mycket, var mest med Tina, Nicco, Vanessa, Wilma och Jennifer. På bildkonsten satt jag och Nicolina och ritade saker till varandra eftersom att vi har vikarie så vi kunde typ göra vad vi ville. Chill de va. Sen höll Linus på med mig och Vanessa och det var väldigt jobbigt. Men man får stå ut med det. Sen kom jag hem och gjorde ingenting. Idag blir det först fotboll, sen åker jag till Reneé. Spelar ingen roll om vi inte kan gå ut. Man kan göra saker inne också. Som typ att ta bilder och sånt som måste göras. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag har nyss pärlat klart min lilla sak som jag inte blev klar med igår. Och imorgon har jag svenska prov. Jag tror det komma gå bra eftersom att jag har övat ganska mycket. Sen på Torsdag så har vi engelskaprov. Har inte övat alls, jag har massa ord och massa annat skit.
Jag pratade nyss med Reneé och vi pratade om att mitt photoshop inte funkar fortfarande. Vanessa måste ta bort sitt för att mitt ska funka. Men nu funkar det inte så.. Men hoppas det fixar sig snart. För jag behöver det verkligen. Jag har försökt att fixa det jättemånga gånger, men det går aldrig. Det står att max antalet för att ha ps  är för 2 datorer. Först var det bara jag och Reneé som hade det. Men sen så laddade Vanessa också ner det med Reneés skriva och då funkade det inte för mig längre. Så att.. Men jag hoppas i alla fall att det fixar sig snart..
Men nog om det. Nu ska jag gå och fixa mig lite för fotbollen som börjar klockan 5. Och så ska jag äta något före också. Jag vet inte om jag ska duscha före eller efter? För jag orkar inte duscha efter.. Men om jag duschar före så blir jag ändå svettig efter fotbollen, och om jag inte duschar så kommer jag vara svettig när jag åker till Reneé.. Men jaja. Får se det sen. Men nu ska jag dra. Jag och Reneé uppdaterar från henne sen, eller så uppdaterar jag efter fotbollen. Ha det bra så länge!!
bilden blev ganska konstig för att min webcam är åt helvete, men det får ni stå ut med. Den här saken har jag pärlat klart nyss. Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

jo det är lite sorgligt, på deras två månadersdag så var han med en annan. :/ usch.

hänt något idag annars då? :)

kram!

2010-11-16 @ 14:34:50
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: JENCIOUS

jaha okej! :D kul med fotboll, hur länge har du tränat det? :)

kram!

2010-11-16 @ 15:34:49
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: eliasphoto -

sv; förlåt för sent svar!

Tack så grymt mycket!



Jag har haft en bra dag, själv då?

2010-11-16 @ 18:14:35
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0