kom på en låt och ett nytt ord för dagen!

Hejhej!
När jag och Reneé åt för en stund sedan så kom vi på både ett nytt ord för dagen och en ny låt. En parodi av "gubben i lådan", för den har ni väl hört? Det nya ordet är "Angardo" , det uttalas ang - gardo om ni ville veta :). Och den nya låten är tills vidare hemlig ;) Så det får ni stå ut med.. Men det kommer väl antagligen att komma upp på bloggen snart.. Men hela kvällen har gått till att pärla en hello kitty. Och snart ska vi pärla någon hamster. Haha. Men jag har väl mest suttit och puffat Zacke. Och nu kommer Reneé och skriver.
Ja just när vi satt och åt kvällsmat klockan ett mja.. Så först fick jag en glasbit i foten och sen fick jag sendrag! Så jobbigt min fot blödde jättemycket och jättelänge & sen vill ni ju inte veta vad som hände när vi åt och Alexandras och min natthumor gör ju lite misstag kanske hehe?
Alexandra sätter oboyburken precis där jag ska ställa ner mitt glas och säger "precis där du skulle sätta ditt glas"
vi båda börjar asgarva åt det som att vi aldrig sett något roligare. Fast det egentligen var hur tråkigt som helst. Nu sitter Alexandra och sjunger våran überfina och bra låt från mina anteckningar på min iphone. Ska skaffa lösenordskod till iphonen igen så ingen kan kolla på våran låt! Haha nej vi försöker inte låta skrytiska? Inte för att ni bryr er menmen iallafall. Snart ska vi pärla en hamster! Och ja. Nu måste jag verkligen verkligen på toaletten!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: www.junkyard.se är den ifrån :D Kram.

2010-11-14 @ 01:18:04
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: carro:)

skopunkten;)

2010-11-14 @ 09:19:30
URL: http://oomgcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0