livet leker , renee steker

hellu i lingonskogen c:
har inte bloggat på länge, men jag har fullt upp med och leva, tihi eller vad man nu ska säga? Den här helgen har jag iallafall varit med Ella. Vi har mest sett på film, varit på disco och ätit massa kebab! Igår gick jag hon och Elina på bus eller godis. Jo att, vi vet att det var förra veckan. Fast vi fick reda på det först när vi passerat Kaunisma's hus! Idag har jag varit med Elina, vi har fotat. Gått barfota genom staden för att vi vill bli sjuka! Nu stack hon, sitter ensam hemma och tråkar. Ska strax påminna Alexandra att hon ska blogga! Hejdå:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan i lingonskogen <: /elina

2010-11-08 @ 02:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0