love lights your way through the night

Shaa!
I morse vaknade jag klockan halv elva typ. Jag gick upp och klädde på mig och sen skulle jag och pappa och handla till Sparhallen. Så vi handlade lite och sen åkte vi till tillfället. Köpte inget där. Sen nu är jag hemma och idag ska jag inte göra nåt alls. Igår så satt jag mest hela kvällen och snackade med Puh. Vi pratade mest om vem som har svikit oss och massa annat. Och igår gick jag och sov ganska tidigt. Känner mig ganska så förkyld och jag vill se på någon film. Måste kolla vad jag har. Sen ska jag typ ja.. Kolla på film. Sen äta och sen någonting. Ta bilder kanske. Har inte tagit bilder på ett tag. Så det är ju kanske dags för de med. Men nu ska jag inte skriva mer. Hejdå.

för dig ska jag göra det tusen gånger om ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0