maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream

hey.
det har hänt mycket denna underbara torsdag, fast ne. Eller först skolan dårå som var som alltid -> tråkig. satt typ i ett hört och flummade med hanna som vanligt osv. kastar vatten o så i korridoren naaajs. Efter skolan stack jag åsa och becca te staden och åt hesburger 'hej tjockis' sen köpte vi godis.. heh. sen stack jag hem lite senare kom vanessa och jag fick ett iphoneskal av henne snäll som hon är jaa o: Men iallafall imorgon ska jag vara med alexandra, och vittu jag ska sova så länge den här helgen. så slut så det finns inte värre! ikväll har jag varit @ tvärsan med vanessa och jennifer, chillat & slösat mina pengar på korv med bröd på rökka osvosv. nu sitter jag home och ska snart pärla stänga av datorn och sova, fast ne så lätt är det inte, gick & la mej vid två inatt. videosamtal med alexandra & massa flum blev hungrig åt nudlar mitt i natten och pärlade någon groda skitsöt ju!
men i allfall nu ska jag vara social @ msn & fejan bara så ni vet. och sen ska jag 'sociala' min säng också. imorgon kommer jag och alexandra antagligen ta bilder & såvidare så cul8r :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0