PÄRLPLATTOR

Tjubilu!
Jag vet att jag inte har bloggat idag.. eller igår och ja sådär dom senaste dagarna. Men det är för att, jag spenderar dagarna med det här:
* Hesburger efter skolan.
*Sover ungefär 2-3 timmar när jag kommit hem.
*Övat lite på proven.
*Pärlat random saker.
Och sen glömmer jag alltid att blogga, så det är egentligen inte mitt fel att jag är så upptagen med att leva. Idag var jag på tehehe. Hesburger efter skolan med Saku, Becca,Ida och Åsa. Sen stack jag och Saku hem och det slirade lite på bussen med slirarharry yeah. Sen när jag kom hem sov jag.. till klockan humhum 8 kanske? Sen kom Alexandra vid 10 tiden, och vi har bara pärlat som förövrigt annars blev helt FAIL eller nåja.. dom smälte lite väl mycket kanske för att vi var tvungna att lyfta på pappret/plastet. *när jag grillar dom failar det* sa Alexandra just.
Senast när jag bloggade skulle jag ladda upp megamassa bilder men bloggesse hade något fel så det funkade inte? Men i allafall, inatt/kväll klockan är redan tjugo över elva. Så vi ska pärla något till och ja chillaxa. ;-)
Nu ska vi pärla. / alexandra och renee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0