Reneé har tappat bort sin kamera

Just nu håller Reneé på att ringa till sin pappa. Hon vet inte var sin kamera är och det betyder att vi måste ta med min kamera. Men jag har inte tagit med min överföringssladd. Så då går det ju inte att ladda upp nya bilder heller. Inte bra inte bra.. Men man får väl ta med Reneés Iphone.. Men det skulle ju vara bättre med en kamera. Men nu när det är såhär så finns det ingen annan lösning. Men att i alla fall. Inatt hade vi tänk vara uppe ganska länge. Jag vet fortfarande inte  om vi ska baka, klockan är ju 10. Men vi får se. Sen så i natt så ska jag och Reneé sitta och lyssna på musik och pärla och ja.. Får se vad vi gör. Men för en stund sedan kom vi ut ur bastun. Det var verkligen skönt. Eftersom att jag inte har badat bastu på väldigt länge. Så det var riktigt skönt. Imorgon är det fars dag och som vanligt har jag inte någon present eftersom att jag aldrig lyckas hitta något. Men jag får väl ge honom ett kort och laga en tårta som jag har lovat han att göra. Då blir han nog glad eller vad tror ni? ;)
Just det! Jag och Reneé funderar på att göra någon ny kategori, men vi vet inte vad det ska vara.. Vi har funderat ganska länge. Och vi funderar på att börja med något nytt. Till exempel börja visa vad vi lagar för mat och så vidare. Men vi vet fortfarande inte. Vad skulle ni vilja att vi började med? Ni kan skriva till [email protected] eller bara skriva i en kommentar.
Men nu ska vi bara äta lite och sen ska vi börja pärla. Så vi hörs senare inatt eller imorgon!
<3 sommar

Kommentarer
Postat av: sandra

=)

2010-11-13 @ 22:17:01
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Anna med A

vart med en kompis och sovit över hos en kille :) du?

2010-11-13 @ 23:35:23
URL: http://annaavs.blogg.se/
Postat av: Viktorgrete

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-02-23 @ 12:47:24
URL: http://viktorgrete.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0