ska man börja packa snart eller .. ?

Hejsan!
Det blev ingen skola idag eftersom att jag vaknade av att jag hade jätteont i huvudet och jag hade jätteont i halsen så jag kunde knappt prata. Hoppas det blir bättre snart! Men att när jag hade vaknat tillräckligt mycket för att jag skulle kunna göra någonting så satte jag mig och pärlade som jag sa igår att jag skulle göra;). Så det gjorde jag. Det tog ganska länge eftersom att jag var tvungen att göra om det från början en gång. Men den blev ju klar i alla fall! :D Men en sak som jag funderar på att när ska jag börja packa inför Thailand resan? Kanske redan idag .. ? Eller nej.. Alltså jag vet inte. Det är ju 2 månader dit och jag vet inte vad jag ska ha med mig. Men jag måste nog börja planera det  så småningom, jag vill ju inte stressa med att jag börjar packa dagen före vi ska dit. Men det får vi se hur det blir med det. Ska kolla på film idag också. Har laddat ner lite får se hur många jag hinner se. Ska pärla lite mer också. Bra tidsfördriv det där när man inte har något annat att göra. Så det är väl dagens planer. Men nu har jag inget mer att skriva, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

sv: å vad kul! ja självklart kommer vi vara där rätt mycket, så jäkla underbart!! hur länge blir ni där? åker du med familjen? :)

2010-11-30 @ 10:31:34
URL: http://emeliereser.blogg.se/
Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

sV; okej, fan vad härligt!! vart i thailand ska ni? första gången du är där?

2010-11-30 @ 10:46:43
URL: http://emeliereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0