skolan

Inte skrivit bra, men det fixar vi nu.
Idag i skolan hände typ ingenting, Vanne va borta så jag va mest med Tina och Nicco och Jennifer. Fast såklart va jag med Affe också. YOU MADE MY DAY! Jag och Affe busar hela tiden. Kul vi är. Men nu till det seriösa. Första timmen hade vi.. Ja vad hade vi..? JUSTDET! Vi hade Engelsk, vi hade något förhör att man skulle berätta om Halloween. Kunde typ ingenting, hade glömt böckerna i skolan smart som man är. Sen hade vi svenska två timmar. Lam man blir efter två svenska timmar när man ligger i grupprummet och sover medan Enrico sitter och kollar på en. Men sen efter de hade vi bara Fysik och Kemi. Data timme. Fan va tråkigt. Sen kom jag hem. Snart kommer väl Reneé. Hon slutar tre så. Men att nu ska jag inte göra nåt mer än att bara lyssna på musik och vänta på Reneé. Snackar med Jennan på msn. Inger mer. Men nu ska jag dra, har inga bilder så det här få bli ett bildfritt inlägg, sorry :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0