söndag -> lam dag

Godmorgon!
Jag vaknade nyss, sov hos Vanessa inatt. Igår kväll gjorde vi ingenting alls, vi såg på film, var lite på datorn, gick ut med hennes hund. Men det var ganska mysigt att vara lite osocial.. ;) Före jag kom hem till Vanessa satt jag hemma och tittade på TV och var osocial där med.. Men idag är det världens.. Sämsta dag.. Nämligen söndag. Jag hatar söndagar eftersom att man vet att det är skolan nästa dag och man ska upp tidigt och får inte sova och bla bla bla.. Men det får man stå ut med. Idag ska jag kanske först med Vanessa till Gnisten med Shajan och Sami. Men jag vet inte om Vanessa vill komma med. Men man får hoppas. Hon vill ju duscha och va det va. Men annars om Vanessa inte kommer med så kommer inte jag heller med. Då åker jag hem istället för jag har lovat att vara med pappa idag. Eftersom att jag nästan aldrig är med honom. Men att nu har jag inget mer att skriva, kanske hörs senare och jag ska påminna Reneé om att blogga också :D. Så ha det bra så länge!
fick bli en liten egopic på mig nu eftersom att jag inte hunnit ta bilder, men det gör jag idag när jag har fixat mitt rum och städat det och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0