test

HUR
Svarar du i telefonen: -  Hallå, Hej
Gör du när du är kär i fel person:  - jadu .. 
Tycker du om gul-bil-leken: - tråkig som fan
Mycket pengar har du i plånboken just nu:  - typ 52 euro eller nåt
Mycket är klockan: 18:41
Många kontakter har du på msn: - 321
Fick du detta test:  - från niccos blogg
Spenderar du en regnig dag bäst:  - hos renee 
VEM
Pratar du med på msn just nu?: - tina, ella, boman, nicco, cesse, åsa & shajan :)
Ringde dig senast?: - någon 
Pussade dig senast?:  - jadu ..
Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen :p 
Saknar du mest just nu?:  - dig.
Är din bästa vän av motsatta kön?:  - shajan, hannes, sami, jerre.
Ska du träffa imorgon?: -  vet inte
Umgicks du med senast?: -  pappa
Sov du med senast?:  - vanne
HAR DU
Cyklat utan händerna: - ao
Gråtit en hel natt:  -ja
Druckit så du spytt:  - ja
Åkt vattenskidor:  - ne
Åkt rullstol:   - ja
Gjort en bakåtkullerbytta:  - Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: -  ja
Haft träningsvärk:  - ja
Önskat att du var det andra könet:  - nej
Velat vara ett djur:  - när jag var liten
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: - vanne
Tyckt Harry Potter är bra:  - nej fyfan
Hatat choklad: - ja

VEM
vem är i rummet med dig? - ingen
Vem fick du senast sms av?  - smet
vem tänker du på nu? -  jaaaadu ..
pratade du senast i telefon med? - någon
vems hus var du senast i? -  mitt
sa du senast “jag älskar dej" till?  - jadu
vem önskar du var med dig nu?  -  jadu
vem är din favoritsläkting?  - pappa
vem i din skola går dig mest på nerverna?  - linus o.o

VAR
var går du i skolan?  - håland 
var är din telefon? - bredvid mig
var är din mamma?  - vet inte
var sover du? -  i min säng
var handlar du mest?  - Gina och H&M
var fick du tag i tröjan du har på dig? -  H&M
vart åkte du senast bil? - hem
var i ditt rum är du?  - på en stol


VAD
vad åt du senast? -  flingor
vad drack du senast?  - Vatten
vad är det för färg på dina byxor?  - Mörkblåa
var är den närmaste saken som är blå? - min matta
vad gillar du mest med skolan? -  när jag brukar ta shajans plats på maten och sen blir han arg på mig och skriker på mig så att alla i hela matsalen hör mig! <33333
vad har du på fötterna?  - strumpor
vad är din favoritfärg?  - typ blå
vilken film såg du senast? - vet inte 


HAR DU
1 hånglat i mer än 3 minuter? - ao
2. sovit i en annan säng? - ja
3. hånglat på en bio? - nej
4.hånglat i skogen? - ao
5. tyckt att din kusin är het? - nej
6. sovit naken? - nej :s
7. kört över hastighetsgränsen? - naej
8. målat om ditt rum? - Ne 
9. dansat framför en spegel? - ja
10. fått hicka? -  ja ? 
11. dumpat någon?  - Ja
12. stulit pengar från en kompis? -  Nej
13. hoppat i en bil med folk du just träffat? - Ja
14. varit i slagsmål?  - ja med linus FÖR MÅNGA GÅNGER.
15. smugit ut ur ditt hus? - Ja
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja
17. hånglat med en främling? -  Nej
18.älskar eller saknar någon nu?  - Båda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0