thailand 2010 <--

Shaaa!
Idag fick jag veta att jag ska med Reneé till Thailand! Vi åker dem femte och kommer hem den nittonde. Kommer bli linispappanäsviskulletillmårtenshästarsååkul!! ;) Jag ska såklart ladda kameran och ta bort lite bilder så att jag kan ta massa massa bilder när vi är där. Vi kommer att förstå åka till Helsingfors och sen åker vi därifrån till Thailand. På flyget kommer vi sitta bredvid bror. Haha! Både bror och hans bror kommer med och brors pappa och Bettis kommer med! Det jag menar är att Emil kommer med och hans bror som också är vår bror som heter Kevin kommer med. Så kommer Emil och Kevins pappa med som heter Stephan och så kommer Reneés mamma med! Så det ser jag fram emot. Men det som är det dåliga är att vi får vänta i tre månader. Usch. Det låter ganska lite, men det är egenligen väldigt mycket när man ser fram emot en sån här grej! Men det är ju kul att kunna se fram emot någonting också! :D
Idag va jag i skolan, hände inte så mycket där. Snackade mest med Nicco, Vanne och Affe. Satt på affes plats på historian också. Samma sak blir det imorgon också. Håkan berättade om sin döda katt Charlie. Sorgligt värre. ;) Jag och affe fick ju också reda på att när Vanne hade en fågel förut så när den dog kastade hon den i soprona. Jag och affe dog ju men att .. :) Affe fick min klubba så imorgon ska han köpa nåt till mig i elev cafét! Yeah, känner mig som en kung ;) . Haha, nej men. Imorgon ska jag väl vara med Reneé, hon kommer hit. Nice. Ska väl ta bilder och sånt. Kanske går ut. Men nu har jag inget mer att skriva. Hörs!
<---- THAILAND :D

Kommentarer
Postat av: Nícolina

Kuul, jag ska till Egypten om 3 månader jag med ;) Fast ska på sportlovet + en dag till (a)

2010-11-24 @ 14:03:42
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0