tråkigt

jag har verkligen tråkigt och jag har heller ingen lust att blogga. men nu gör jag det endå. förvänta er inte att ajg skriver något seriöst för det hör inlägget kommer säkert att tas bort sen när jag börjar skriva på riktigt igen.
idag ska jag städa hela lägenheten för att få pengar. jag känner att det behövs verkligen. jag har redan plockat i ordning allt och snart ska jag dammsuga. usch det orkar jag verkligen inte med men jag får ju pengar i alla fall.
just nu snöar det väldigt mycket, undrar hur mycket det ska snöa egentligen. hoppas det slutar snart för jag ska ut och ta bilder. inte världens bästa när man har ont i huvudet, men att jag gör det endå för att det kanske hjälper. och jag vet inte vad jag ska lyssna på för musik när det inte ens finns någon bra musik att lyssna på. men att det får jag leva med. får lyssna på sönderlyssnat skit. jag har inte gjort någonting idag. bara sovit typ. och städat lite. fårse vad jag hittar på ikväll. men jag lovar att minst en timme ska jag vara ute och fota sen ska jag fixa dom lite sen lägga ut dom på bloggen. ska ta massa massa så att dom flesta blir bra. och sen ska jag försöka ladda ner någon film också, men det går ju inte heller så bra. vafan är det ? men jaja. jag e ganska stressad vet inte varför. men jag vet ju fan inte vad jag ska göra. jag... åååååååååååååååååh.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0