FEMTONDE NOVEMBER

HejHej!
Tyvärr blev det ingen outfit bild imorse, satte på datorn och allt men sen missade jag nästan bussen och så vidare. Idag i skolan hände det inte så mycket, köpte en ny skåpnyckel, duktig jag är fast nej:) Hade dubbeltimme gymnastik, men med mina överdrifter om att "jag har sendrag, kan inte gå aj" så slipper man vara med ett tag. Nejmen jag har fortfarande ont sen jag steg på glasbiten. Påtal om det haha! Hanna råkade tappa ett glas rakt över matbordet så typ 5/6 personer fick slänga sin mat, stackars skolköket buhu :( Men i allafall snart ska jag läsa på religion och äta mat. Hemma för en gångs skull! Update: Nu har jag ätit och inte pluggat på religionen men whatever. Pappa kommer snart med min kamera om han hittar den. Blir ju nästan orolig! Förresten igår for jag och Alexandra & hämtade våran cykel, Peggylex som stått utanför Minimarken i en evighet! Äntligen, saknat henne! Nu ska gå hejdå c:
Dumma tandställning! det enda man egentligen kan äta är SOPPA?! jag menar hur kul är det när man bara vill ha massa kakor och shit.. jag hatar tandställning, och han som fixar det är inte särskilt mycket bättre! Någon annan som tycker att tandställning suger peggylex bakhjul ? (:

Kommentarer
Postat av: Joel

HAHAHAHA vad kul dedär med glaset var hihu^^

2010-11-15 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0