vad ska man göra den här helgen?

Jag har precis ingenting att göra den här helgen. Dom flesta ska till Täby och till frysen, Reneé ska vara hemma men hon kunde jag inte vara med idag och imorgon så ska jag vara med henne på dagen, men på kvällen vet jag inte vad jag ska göra. Kommer ska skit tråkigt. Men haha, får se vad jag hittar på. Kanske någon som inte ska till Sverige kan komma ut eller nåt. Får se. Men idag så va jag i skolan. Kände mig ganska social. Först hade jag Finska och idag va Nicco inte på skratthumör. Inte jag heller men ändå. Det va lite konstigt eftersom att alla Finskatimmar brukar vi sitta och skratta och massa skit och kommentera allt som vår lärare säger och ja.. Men ingen idag nej.. Men efter finskan så hade min och niccos och Wilmas grupp Gymnastik. Men jag va inte med så jag fick sitta och räkna matte istället, och jobba med någon jävla Geografisak? Men sen när jag hade gjort allt klart va det typ 45 minuter kvar av timmen så jag typ hoppade på någon sak sen tog jag bilder och ja.. Sen hade vår grupp Musik. Linus va inte med på timmen. Fick långtråkigt och höll på att somna. Men sen när det va rast så sprang jag och Wilma och Nicco såklart runt och skrev på alla Baltasarer och Johan och Anders som vanligt, haha. Och sen så hade vi en timme till musik, så jävla tråkigt. Men det gick ganska snabbt. Sen efter det hade vi svenska. Hände ingenting då typ. Sen gick jag, Vanessa och Jennifer till Tina. När vi kom dit åt vi typ och sen satt vi på hög musik och stod och dansade och låtades vara människor och ja.. Haha. Sen typ gick vi till Nicco och satt där en stund lyssna på musik och ja.. Sen va jag och Tina och Jennifer och Vanessa på väg hem när min pappa ringde. Så vi stod och väntade på han vid Kristina och då kom typ Marcial och Olivers brorsa och kastade snöbollar på oss..? Eller inte oss, men bredvid oss. Dom träffade inte fast jag stod på samma ställe hela tiden. N00bs som går i femman och inte kan kasta snöbollar men okej.. ? Sen när han kom så skjutsade han hem först Tina, sen Vanne, sen Jennifer. Och när vi va vid Vanne så va min syster där och så stod jag och pratade med henne lite sen stack jag hem. Då ringde jag till Reneé och hon sa att vi kunde va med varann imorgon istället. Så nu blir det så. Men ska typ sitta och lana facebook hela natten så det blir kul. Ingen kommer ju typ va inne på msn eller nåt. Men aja, kommer sitta ensam ;) Men det brukar jag faktiskt göra. Det är ganska kul ibland.. Men jaja, skit i de nu. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Vet fortfarande inte vad jag ska lyssna på. Får väl söka på vad som helst på YouTube.. Och det går fan inte att ladda ner låtar heller? Vet inte varför. Men får fråga om Nicco kan skicka låtar till mig. Hon har alltid bra låtar på lagret eller vad man ska kalla det.. ;) Men i alla fall så vet jag fortfarande inte vad jag ska göra.. Klockan är ju i och för sig bara kvart över sex, men jag vet ingen som kan komma ut? Sami är väl hon sin mamma? Och jag vet ingen annan som bor i Ytternäs förutom typ Linnéa och Channa och dom där.. Men jag kan ju fråga? Eller jag vet inte.. Ingen av dom e inne på msn i alla fall.  Men jag kan ju typ ta bilder eller nåt.. :p Får se. Men nu har jag i alla fall inget mer att skriva. Men vi hörs. Efter det här inlägget kommer i alla fall dagens låt. Haha, men hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0