varit på middag.

Hejhej!
Vi har inte laddat upp något inlägg idag, men det är för vi var inte så mycket på datan på dagen. Vi satt mest och pärlade en Hamtaro! Sen har vi bakat kokosbollar. Men jag tror inte jag tål kokosbollar längre eftersom att jag får ont i huvudet och börjar må illa och får ont i huvudet. Men att sen så skulle vi iväg på middag hos Reneés låtsasmormor. Vi fick någon köttgryta och det var jättegott. Sen åkte vi till Mini Market och tittade om Peggylex var kvar. Till vår stora förvåning var hon kvar. Men inte så konstigt.. Ingen vill väl ha henne. Men att sen åkte vi hem och städade. Nu sitter jag här och bloggar och jag ska hem vid åtta, det är ju farsdag, så jag måste ju vara med pappa lite också. Imorgon blir det stödtimme i matte klockan åtta. Jobbigt. Sen efter skolan ska jag vara med Reneé. Vet inte vad vi ska göra, pärla tror jag. Men nu har jag inget mer att skriva. Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0