bästaste vän '

Jag vet inte hur jag ska förklara för dig hur mycket du betyder för mig Reneé. Men jag måste bara försöka.

Ända sen den där kvällen med Bella har det känts som att det är du & jag förevigt. Inget kan komma mellan oss. Du betyder för mycket för mig för att det ska gå att förklara. Du kanske kan vara sur eller arg på mig, men du kommer alltid att finnas där för mig, och jag kommer alltid att finnas där för dig. Du är liksom allt. Allt på jorden. Har jag dig har jag allt. Jag vet inte hur jag ska förklara på något annat sätt. Du är mitt allt, det jag lever för varenda dag. Den jag kan dela allt med, den jag kan vara mig själv med, den jag kan prata med när allt känns så jävla hopplöst. Du måste förstå hur mycket jag gråter vissa kvällar bara för att jag är så jävla rädd. Rädd att mista mitt allt. Skulle inte jag ha dig, skulle jag fan inte ha stått här jag står i dag. Du måste verkligen förstå att du är mitt allt Reneé Karlsson, det finns inget mer jag kan säga. Skulle jag kunna skulle jag förklara för dig. Men det finns inget ord som förklarar dig, som förklarar hur mycket jag älskar min bästa vän. Det är liksom CopykattN & LussebullN föralltid. Det finns inget som kommer mellan det. inget kommer bli som förut, det vet vi båda, men jag tänker hoppas på att allt kommer bli nästan som förut, för du betyder verkligen allt. Jag älskar dig, bästastebästavän. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0