BERLINERMUNK ÄR GOTT.

Hey!
Idag har jag bara varit hemma, Eller igår natt vid 12 for jag till Frida och sov där. Vi la oss typ 3, och sen vaknade vi halv 10 idag ungefär, och hon skulle stigit upp 7, haha nice det då. Jag for till tandläkaren, tog bort en tand. FYSATAN vad ont det tog, den hade en krok längst ner så den var svår att få bort. Men nu är den borta tar ont så säätan men vem bryr sig?:) For till mega och köpte skor, adidas för vet ni hur jävla svårt det är att gå i converse för mig, retard som jag är och allt.. Och en adidaströja inte sån som jag brukar ha med dragskjedja utan mera som en citybyggtröja! Nåja, nu ska jag gå och äta och vänta på min papps som kommer med min plattång<3
Puessheys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0