dålig bloggning

Har inte alls bloggat bra, men jag har inte orkat. Men nu ska jag skärpa mig.
Idag har vädret varit lite konstigt. Först på morgonen regnade det. Sen slutade det att regna. Det blev sol och sen började det hagla, sen slutade det hagla, sen började det igen och slutade igen. Sen mitt i allt började det att snöa?! Sen slutade det, och sen började det och sen slutade det och nu är det sol? Jag förstår mig inte riktigt på vädret.. Jag hatar sånt här väder. Det är så .. Obekvämt på något sätt. Jag vet faktiskt inte varför, men det känna bara så.
Idag har jag och Vanessa inte gjort något mer än att sett på Avatar och varit på datorn. Sen senare ska vi väl äta något. Vi har inte ens ätit frukost. Men det ska vi väl antagligen göra senare. Sen vet jag inte vad vi ska göra. Jag ska väl sitta på datorn medan Vanessa duschar. Men vi får se. Sen blir det väl att åka hem och fråga om jag kan sova över hos Kristina. Men jag vet inte om det kommer gå. Annars får väl hon sova hos mig.
Just nu sitter vi och lyssnar på gammal musik och chattar med varann på msn, trots att vi sitter en halv meter ifrån varann. Men men, är man inte normal så är man helt enkelt inte de. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0