dålig på att blogga ,

Jag har varit väldigt dålig på att blogga, jag vet verkligen inte varför, men jag glömmer alltid bort det tror jag, eller något sånt. Men att i alla fall. Idag var jag i skolan, det hände inte så mycket där. Jag fick skriva mitt svenska prov, det gick bra, kunde allt. Sen hände det inte så mycket mer. När jag kom hem gjorde jag inget, va inte ens på datan eller nåt. Jag minns inte ens vad jag gjorde. Men att i alla fall så hade jag tråkigt och jag har inte gjort något på hela kvällen. Reneé kom efter sina saker som hon hade lämnat här sen i morse och sen blev jag ensam igen. Och just det. Efter skolan så stack jag och pappa till Kantarellen och köpte lite saker. Asså inte saker, men typ mat och sånt, ni vet. Inte för att någon bryr sig men..
Åh fy.. Jag ser på något jättekonstigt program på TV:n och dom visar typ en orm och det är skitläskigt.. :s Fy fan. Åh gud va äckligt. Nåja. Mer hat jag väl inte gjort.
Imorgon ska jag på fotboll med Kristina. Reneé känner några som går i vårt lag, Ina och dom där. Så ja.. Men det ska bli roligt. Sen ska Kristina sova här eftersom att vi börjar samtidigt och sen ska vi på fotboll på Onsdag också. Så det passar ju perfekt. Imorgon har vi träning på WHA:s grusplan, och på Onsdag har vi i Jomala. Undrar hur jag ska ta mig till träningarna på Onsdagar.. Jag får väl cykla med Kristina eller åka bil med henne mamma. Vi får se om det snöar eller inte. För när det inte snöar så kan man ju passa på att cykla. Sen kommer det snö och då går det inte längre.
Förresten.. Jag har tänkt lite. Och det känns verkligen som att när man går ut så är redan vintern över och att det snart är vår, sen är det lite konstigt för när man tänker efter så är det väldigt länge till våren igen. Men jag längtar verkligen. Det är ganska konstigt, för man är aldrig nöjd. När det är sommar är det antingen för varmt, och då vill man ha det kallare, då vill man ha vinter. Sen när det är vinter och kallt så önskar man så mycket till sommaren. Och sen när det väl blir sommar igen så längtar man till sommaren.. Det är ganska konstigt. Men ändå logiskt på något sätt. Det känns så.. Rätt på något sätt.
Men nog om det. Snart ska jag gå och ta något att äta, eftersom att alltid om jag sitter vaken för länge på natten så blir jag hungrig. Så det blir väl en mandarin så att man får i sig lite C-vitaminer också! Så det blir nog det. Och sen blir det att se på TV och sen ska jag gå och sova. Jag vet inte ens om jag har Religionsprov imorgon. Tänk om jag har det? Då finns det inga undanflykter.. Jag hat inte pluggat alls i så fall.. Men jag hoppas på det bästa.. Att det inte är Religions prov.. Så att ja. Men nu har jag inte något mer att skriva. Ni får ha det bra så hörs vi imorgon! Ha det bra!
förlåt Reneé att jag tog din bild, men det finns ingen annan. Nu måste vi börja ta lite mer bilder..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 19:59:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0