det var ingen som lyssnade

kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar vänner föralltig men det kommer kännas sjukt för båda det plågar mig att vi inte kommer sova tillsammans nu går vi skilda vägar även fast vi lovat varanda att det skulle vara du & jag förevigt men utan dig bredvid mig kommer livet sakna mening jag saknar medvind när fan ska det vändaska sluta hoppas för det kommer aldrig hända ta dig i kragen håll dig vaken på dagen för allting går vidare men saknaden skaver ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig tack fär alla fina minnen som vi delat känner rädslan nu för skillnaden att leva spelar ingen roll om det är du & jag för bara du är lycklig så kommer livet sluta bra
är inte rädd för döden längre, ses på andra sidan jag längtar redan dit & resan dit kan bli ganska slitsam har aldrig älskat nån  så mycket som jag älskar dig you took my breath away och jag vill aldrig hämta den men försöker vara lycklig idag för dörren är ju stängd men du har nyckeln tillbaks i alla fall ett tag men jag måste gå vidare inte idag men vill få stopp på mitt lidande minns den gången när vi åkte ut till toppnäset handduk på marken & vi älskade i långgräset sen på natten under stjärnor & en bäcksvart himmel båten ut på sjön, en massa ljus det är nog bästa minnet hellre ledsen med dig än glad utan dig men det spelar ingen roll när sagan bara slutade det var för oss som solen sken som guld & gick upp varje morgon för kärlekens skull
kanske var det bara bra det som hände & vad som än hände så va du min ängel kom från himlen för att ta mig från min depression dethär är ingenting i mängden som jag klätt med ord i mitt hjärta föralltid och jag hoppas att vi bara varit tankspridd för ingen av oss ville ju egentligen dethär och jag vill alltid vara vänner fast än ingen finns där slut med ord nu men jag skriver lite till femton månader den bästa tiden i mitt liv kan bara hoppas på att ödet för oss samman vill leva med dig och få få se döden tillsammans men vi får se nu vad framtiden kan bjuda på du & jag åt skilda håll kan inte bara sluta så så jag lever livet och slutar lipa nu för du & jag har ett band som aldrig kommer slitas ut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0