forever young ♥

Hej!
I morse trodde vi att någon hade gått in och tagit bort vår blogg.. men det hade tydligen vart så för andra också. Sen funkade det att gå in på den igen.
Idag har vi vart med Shajan och Sami. Vi åkte hiss, cyklade runt i stan, och kastade stenar. Då var det någon gubbe som glodde på oss, och då tänkte shajan gå och kasta sten på dom, haha! Och sen skulle typ Shajan och Sami hem till Shajan och se på film, jag tänkte komma med, men Reneé ville inte det, så vi åkte hem till henne. Vi va på datan, och så åt vi lite och lyssnade på "forever young", ni som har läst vår blogg sen den startades vet varför vi lyssnade på den. Och så tänkte vi på Junior och på gamla tider. Sen efter det åkte vi till Select och skulle köpa nudlar, men jag och Reneé e så dumma i huvudet att vi inte vet att det inte finns nudlar på Select.. Så vi åkte till Strandnäs till rökka och köpte 4 ostbröd och en korvelåne. Och där va Frida, Nick & Norsken. Vi kastade ostbröd på varann, och ja.. Norskeen och Nick försökte fixa vårt styre som är allmänt cepe. Sen på vägen hem så vid tunneln satt jag upp mina fötter på cepestyret, och så körde vi in i ett träd. Det va ganska nice! Sen när vi kom hem satt vi oss framför datan och lyssnade på forever young, fast det gör vi nu också. Vi har planerat inför nyår
♥.
Det kommer bli fint. Samma som förra året. Men nu ska vi dra och snacka lite med folk. Och imorgon blir det väl att vara med Shajan & Sami. Om dom kommer ut.. Som dom alltid gör. Men aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0