hinner inte skriva långt

Godmorgon!
Jag hinner inte skriva så långt för jag ska snart till skolan!
Bloggningen har varit lite sisådär, men den ska bli bättre, det kan jag lova! Men att inatt sov Reneé här. Vi va uppe ganska länge och skulle upp halv sju, men det gick. Sen när hon skulle till bussen så missade hon den så hon fick ringa till sin mamma. Då kom hennes mamma och hämtade henne och sen stack hon iväg. Då var klockan 8. Så hon borde ha kommit i tid. Jag fixade mig klar för skolan och sen tog jag lite bilder med Reneés systemkamera, haha. Hoppas det var okej! Men snart ska jag som sagt till skolan och efter skolan ska jag vara med Reneé. Vi får se vad vi hittar på. Men vi ska i alla fall göra en sak! Ta bilder! För det har vi inte gjort på jätte länge, och vi tycker att det börjar bli dags snart! Så att det ska vi i alla fall göra idag! Men nu har jag inte så mycket mer att skriva som är intressant, så ni får ha det bra så länge. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det sista chansen att rösta fram en vinnare till Veckans Bild!


Gå in på min blogg och rösta på din favorit!


Om några timmar utses en vinnare! :D



Har även fixat så du kan få fler läsare och spotify premium helt GRATIS!

Klicka bara på länkarna i bloggen.

Ha det bra!(:

2010-10-25 @ 08:22:11
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0