hos joel

Hejsan!
Jag var nyss med Tina och Nicco hos Joel. Vi satt mest och pratade men det var ändå roligt. Som sagt så ska Nicco & Tina sova här och just nu håller Nicco på att tjata om att hon vill äta nåt men jag vill bara skriva lite om dagen.
Jag var ju vaken hela natten och  på morgonen för att jag skulle bli pigg så sa jag till pappa att vi kunde fara ut och åka lite bil, haha. Men nej, jag blev bara tröttare. Sen stack jag till skolan. Så som jag sa. Jag somnade på musiken, men Maggan märkte inget som tur va. Jag gick in i min gamla klass och det finns fortfarande kvar arbeten som vi har gjort. Haha. Alla klassrum som jag har haft så har ingen ärvt. Det är bra! Men att i alla fall. Efter skolan stack jag hem, Nicco och Tina sa att dom skulle komma vid 6 tiden. Så jag va på datan en stund, sen sov jag till klockan 7 och sen åt jag. Sen gick jag och duschade. Sen ringde jag hem till Tina och frågade var hon va. Hennes mamma sa att hon var ute med Alexander. Såklart trodde jag att hennes mamma hade menat alle så först trodde jag att Tina och Nicco va med Alle istället för mig och ja.. Men sen kom jag ju på att Tinas lillebror heter Alexander, så då blev jag lugnare. Sen kom Tina och Nicco och först va vi på datan en stund, sen gick vi till Joel. Först var vi ute ett tag och sen gick vi in till Joel. Vi satt mest och pratade och skrattade. Haha. Men nu har jag berättat om allt som har hänt idag. Imorgon ska jag, Tina och Nicco på hockeymatch. Och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Men nu ska vi gå och äta. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lukasmolly

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-02-23 @ 08:01:12
URL: http://lukasmolly.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0