Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta

Häy världen.
Vaknade klockan halv tre eller nåt sånt great. Nu har jag bara varit på datorn, om ungefär en timme ska jag till Alexandra, vi ska typ pimpa lite på peggylex sen ska vi dra ner till mig -> hämta pengar -> köpa något gott på select :3 Sen efter det ska vi väl bara äventyra med våran älskling <3 snart är väl äventyrandet förbi, men då ska hon ha skidor på sig, så man kommer någon vart, jag lovar vi kommer bli som Loyd och Harry, vi kommer frysa fast, och sen kommer vi börja bråka om att någon av oss hade extravantar, fast jag tror inte vi kommer hitta en hel portfölj med pengar, fast man kan ju alltid hoppas på det! Imorgon är det måndag, då ska jag vara med Alexandra, hon ska äta hos mig har jag bestämt. Så ska vi ta bilder. "nu gör vi som jag säger" Och vad ska vi mera göra, kanske börja smörja skidorna med rapsolja som vi gjorde med cykelkjedjan, jessus ni skulle sett hur trögt cykeln gick innan vi satt rapsolja på kjedjan, rekomenderar verkligen. Ja men nu ska jag sluta skriva och börja fixa mig.  Och igår var jag på någon spökväll, vi såg på 2 skräckfilmer, Decent och The grudge Asian Version. Skitbra var dom iallafall, sen skulle man gå i skogen, det kom nån människa/spöke och lyfte in mig i en taggbuske, sen blev jag och emma jagade av ett spöke i vattnet, och sen kom massa "decents" och jagade oss, och vi blev kastade, tappade luften och så vidare..
Haha, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0