jag tog en kula för dig

... och fick en smula tbx, för dig ska jag göra det tusen gånger om.
Hej bloggen! c:
Idag har jag varit i skolan, ovanligt fast ne. Ingenting hände, jag och Hanna är bäst jag lovar. Vi satt utanför skolans gräns på min iphone, när vi märkte att klockan var en kvart efter vi börjat eller något sånt, smart! Men vi hade en 80 årig vikarie som jag kallade till farmor, syslöjden ägde för jag var bara på internet hela timmarna x dubbeltimme! Sen hade musik, skulle sjunga med grupperna, kul fast näe. Efter skolan stack jag till bowlinghallen<3 med Hanna och köpte cocosbollar, namnam. Sen stack jag med bussen hem, läskig åktur dära. Jag sov 2 timmar, inte som igår då? Igår sov jag 5 timmar efter skolan, chill. Men internet segade så sätan idag så jag somnade istället. Och imorgon har vi Engelskaprov, jag har inte ens tittat igenom vad vi har, ovanligt fast näe. Jag har inget vettigt att skriva så att :) Imorgon ska jag vara med Alexandra, saknat henne! Vi måste ta bilder, så så blir det nog. Nu ska jag dricka varm oboy nomnom och sen sova. Engelskan.. hm jag skiter i't. Pussheys lort i ****** fejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0