MÅNDAG

Hejsanhejsan!
Idag var det skola. Jag & Vanessa gick mest runt och ja. Sen efter det stacka jag hem och plugga lite, sen åkte jag till Reneé. Vi åkte till stan och köpte lite saker, och jag svär, vi såg massamassa random människor.. Asså seriöst, har aldrig sett så roliga människor på samma gång.. Men att i alla fall, sen skulle jag hem och äta och sen har jag bara vart hemma. Imorgon ska jag och Vanessa samla priser till vårt disco som vi ska ha om två veckor, hoppas det blir mer lyckat än vårt förra disco. Och jag vill verkligen inte ha "DJ musse & brudarna" asså seriöst, dålagaste jag har hört någonsin.. Sen på Onsdag ska jag vara med Kristina. Jag minns inte ens sist jag va med henne, det va jättelänge sen. Men nu ska jag i all fall vara med henne på onsdag, det kommer bli kul.
Imorgon har jag prov, jag har inte pluggat något alls. Haha, duktigt. Men snart måste jag väl plugga lite. Men asså åh, så tråkigt att läsa. Men man måste väl.. Jag vill endå inte få S. Och juste, jag måste skriva en bokrecension ikväll. Och jag ska göra 7 matteläxor, skriva klart någon saga eller vafan de va. Och ja, massa mer, jag orkar inte, herregud.. Men jaja. Nu ska jag inte babbla om läxor mer. Jag blir bara stressad. Ikväll ska jag kanske skriva svaren till frågestunden som jag har tänkt göra nu ganska länge. Jag skrev alla svar igår helt klart men såklart glömde jag att publisera inlägget, och så har jag försökt en gång före de, men då togs inlägget bort och då orkade jag inte försöka igen. Men denhär gången då fan. Då ska det gå!!
Nejmen nu ska jag nog kika in på facebook, och sen ska jag plugga hårt. Så ni får ha det bra. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0