nu ska jag blogga på riktigt

godmorgon!

jag kan väl sågär såhär att jag har varit sjuk & inte kännt så mycket för att blogga på sista tiden. därför har det inte kommit så mycket inlägg från mig. men nu kommer i alla fall ett.
på sista tiden så har jag inte gjrot så mycket. igår var jag sjuk & det är jag idag med. hoppas att jag inte är sjuk imorgon. jag orkar inte ha så mycket läxor som jag ska göra. men om jag får mer feber idag så kan jagh ju inte gå imorgon.

just nu sitter jag & lyssnar på musik. vaknade nyss, kanske går & lägger mig igen.
Igår på kvällen låg jag och sökte igen lite låtar som jag ska ladda ner, & jag kan ju säga att det blev en hel del. så imorgon när jag kommer till pappa blir det att ladda ner låtar. & som sagt så får vi se om jag går till skolan, jag hoppas det, men vi får se.

har ni märkt att det börjar bli riktigt höstväder förresten? det blåser hela tiden här & det är kallt & löven börjar bli lite gula. jag borde nog gå ut & fota lite när jag blir frisk. skulle vara ganska kul. men vi får se.

ni får ha det bra, jag har inget mer att skriva. bloggningen kommer ju inte bara sådär på topp, men lite inlägg då & då.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Krya på dig gumman

2010-10-12 @ 10:59:50
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0