Ojojoj...

Ojojoj... Jag kan inte tänka mig att jag kommer orka vara vaken hela dagen i skolan idag. Jag har varit vaken hela natten. Och jag har försökt att sova, men jag kunde inte. Så jag får väl sova på musiken eller nåt. Säga till Maggan att jag ska på toa så ställer jag klockan på väckning eller något. Haha, nej jag skojade. Men på riktigt. Det är helg och nicco och Tina ska sova här. Vi ska till Joel och massa, haha. Men jag får väl sova lite före vi ska till han så får dom va på datan, hahah, nejdå. Men jag vet inte. Jag måste sova idag. Jag orkar verkligen inte vara vaken 24 timmar. För alla som känner Nicolina Rosing vet att hon kan vara vaken till klockan fem eller senare. Och det kommer inte jag orka. Så jag och Tina får väl sova så kan Nicco vara på datan. Haha, stackarN, det är bara hon som kommer vara vaken när jag och Tina ligger och sover.. Såsyndsåsynd. Jag fixade mig klart för en stund sen och klockan är 25 i 6 och jag börjar 8. Hahahahhaha, man kan inte låta bli att skratta. Jag lovar att jag kommer somna någon gång i skolan. Men tur att vi har två timmar Gymnastik så att jag blir lite piggare.
Nejnu ska jag gå och äta. Hörs senare 'idag', hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0