oseriöst inlägg.

nu kommer ett oseriöst inlägg bara för att jag råkade ta bort det inlägget som jag skrev före dethär som blev helt fail. jag har tråkigt och klockan är 20 över 4. jag hatar att ha tråkigt. jag är trött men vill inte sova, jag orkar inte göra nåt, men jag vill göra nåt. vad ska man göra? jag ska ta en kopp varm oboy för ni som läser bloggen vet att när alexandra är sjuk så måste hon ha oboy, och om vi inte har oboy eller mjölk hemma får jag damp. jag lovar. jag håller på att dö. jag har såå tråkigt. jag vill göra nåt, men jag orkar inte. det finns ingen bra låt att lyssna på, skriv bra låtar i   en kommentar om ni vet någon låt som ni vill att  alla ska veta om. baaaajs. dethär är ett väldigt oseriöst inlägg. fast jag har tråkigt så brukar jag inte sriva oseriösa inlägg, men nu har jag ultratråkigt, så nu måste jag göra nåt. jag har ingen blogg att läsa för ingen uppdaterar. jag har inget att kolla på för ingen på facebook eller bdb är sociala. ingen är social på msn. så fuck vad tråkigt jag har. jag skulle kunna ladfda ner låtar om det inte var för att jag va på min syrras data och hon vill väl knappast ha låtar som jag tycker om på sin data. och jag vill föra över låtarna till mobilen men jag har inte med mig sladden till mobilen, den är hon pappa. skönt att komma till pappa imorgon. då får jag en egen data och då kan jag ladda ner låtar både till mobilen och till datan. braa! men ååh. vad ska jag skriva? jag vill skriva ett jäättelångt inlägg som ingen i världen orkar läsa. så intressant. nu ska jag skriva om något. jag ät en tönt för när jag inte orkar vara på datan eller se på tv så läser jag. jag vet att jag är en tönt, men om man inte har något att göra så ska man läsa. tror jag. har ni något tips på vad man kan göra om man e sjuk och har tråkigt? :o det har inte jag, för om jag skulle veta något som man kan göra skulle jag inte sitta här och skriva dethär oseriösa inlägget. och vet ni hur mycket damp jag skulle få om dethär inlägget skulle raderas? jag måste kopiera det för säkerhetsskull. vänta.. så .. nu har jag kopierat det. vad ska jag skriva om nu? nu loggade någon Hozan in. jag vet inte vem det är, något retard säkert. nu loggade vanessa och hugo in. men nu loggade vanessa ut. ååh. bajs. jag har tråkigt. har skrivit det ganska många gånger nu, men jag har verkligen det. jag hoppas att någon kan underhålla mig. men ingen gör det ju nu så nu har jag tråkigt. jag har skrivit gaaaaaaaaaaaaanska mycket nu. men jag ska skriva minst lika mycket till. för jag har inget att göra. vet ni vad som är äckligt ? mina och vanessas kokosbollar. fyfan va äckligt. smaka aldrig på kokosbollar som jag och vanessa har lagat. det är superduperäcklig. jag vet att dethär är ett oseriöst inlägg. men jag har inget att göra. oj.. har sagt det redan, men jag e typ störd. jag vet inte vad jag ska skriva om. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0