pant ;d

Hejsan!
Idag i skolan så hände det inte så mycket. Allt va mest tråkigt och inget va kul på finskan som vanligt. Skrattade inte ens en gång vilket var ganska så ovanligt. Brukar alltid sitta och asflabba, men nu skrattade jag inte en enda gång. Så det hände inget roligt. Efter skolan stack jag, Kristina och pappa till Sport Center och köpte nya skor till mig, addidas sneakers. Sen handlade vi lite och sen stack vi hem. Då gick jag och Kristina ner till affären och pantade, vi fick inte så mycket, åtta euro, alltså åttahundra kronor. Sen stack vi hem och såg på TV. Det va meningen att Kristina skulle på fotboll. Jag också såklart då. Men Kristina fick jätteont i huvudet så hon kom inte. Men jag stack dit. Vi började fem och slutade halt sju. Men det va roligt. Som vanligt då. Sen efter de kom jag hem och såg på TV, NCIS. Typ mitt favorit program på TV, förutom 2½ men, mobba inte. Men att sen gjorde jag läxorna, men jag sket i en del, eller inte sket i de, men jag kunde de inte. Så jag läste på Fysiken och sen kollade jag TV en stund till och sen kom jag på.. ' jag har ju inte bloggat idag, det kanske är dags nu..'. Så då gjorde jag de.. Haha. Eller.. Jag håller på att skriva ett nu. Asså det där lät konstigt men ändå. Så imorgon blir det väl skola, sen vara med Reneé, sen på Fredag så ska min klass ha disco, från klockan halv sju till tio, tror jag det va. Inträde 1,50. Ni som bor på 'håland' så kan ju komma om ni vill.. ;d Men nu har jag inget mer att skriva, då ni får ha det bra, vi hörs imorgon!
tyckte ni om dom? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0