PluggarN..

Nu kommer pluggatN och tar över bloggandet ett tag eftersom att Reneé ska ha bloggpaus. Så nu blir det lite Alexandrablogging som ni får stå ut med ett tag tills Reneé vill börja blogga igen.

Idag har i alla fall jag vart lite med vanessa och shajan efter skolan. Sen stacka jag hem och skulle plugga, har pluggat hela kvällen och jag tror det kommer gå bra imorgon. Hoppas i alla fall. Och sen har jag bara varit på datan och chattat med Becka och inte så mycket mer.. Imorgon ska jag väl vara med Vanessa på dagen och samla in priser till vårat disco som vi ska ha den 29 / 10. Hoppas vi får lika mycket som förra året. Vi kom liksom till skolan med massor massor av priser. Jag, Sillo, Linus och vanessa hade gått runt i exakt hela stan till exakt alla affärer vi kunde hitta och frågat efter priser. Och jag kan säga att det var verkligen inte lite vi fick, vi gick tillochmed till Nordea och frågade om dom hade priser. Men att ja. Och sen på kvällen ska jag väl inte göra så mycket, ska kanske fråga om jag kan vara med Jennifer eller nåt, kanske sticker till typ tvärsan om de e öppet eller nåt. får se.


Men nu ska jag inte skriva så mycket mer, jag kan bara säga att jag saknar vattenkriget och att krypa under madrasser.. ;)


Kommentarer
Postat av: FashionTrio - Felicia

sv: tack så mycket ! :) fin header ni har ! vad ska ni hitta på ikväll?

2010-10-08 @ 13:40:36
URL: http://fashiontrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0