Reneé har klippt pannlugg på mig .. o.o

Godmorgon!
Igår kväll klippte Reneé pannlugg på mig. Jag blev nöjd! :) Sen gick vi och lade oss. Idag vaknade jag klockan 4 först, alltså i morse. Sen somnade jag om, sen jag vaknade klockan 9 igen, somnade om, vaknade klockan 11. Då var Reneé också vaken så vi gick och åt frukost. Ao, det är väl det vi har hunnit med idag. Sen senare ska vi väl vara med Shajan, till stan säkert, sen kanske vi sticker hem till Shajan, vet inte.. Men att ja. Imorgon är det skola, fyfan, vill ha jullov. Fan va jag längtar. Då ska jag och Reneé möblera om i hennes rum som det var förut förra jullovet. Sen den 29/12-10 har jag & Reneé varit bästavänner i ett år. jag älskar dig bästastebästavän.

Just nu sitter vi och lyssnar på Forever Young, igen.. ;) Och ska snart göra lite saker, kanske lite tips och  så. Fårse.
Men nu ska jag dra, vi hörs, häjs.
kan inte ladda upp bild just nu, eftersom att bliderna alltid blir så stora o:

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE - fotografi & fotografi

sv: Tack :D

Idag? Haha... Dagen är inte slut :P

2010-10-03 @ 10:54:35
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: djoikiis<3

Låter kul!^^ Ha en bra dag :)

2010-10-03 @ 13:22:40
URL: http://djoikiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0