sjuk, igen

Godmorgon.
Jag vaknade med huvudvärk, ont i halsen, och ont överallt. Så jag bestämde mig för att stanna hemma. Då får ni ju mer bloggning också. Så idag ska jag blogga om allt möjligt. Ska lägga upp massa musik och lite annat. Dagens outfit kanske. Men jag vet inte.. Sen lite åsikter om saker och så. Jag ska också plugga hårt idag, eftersom att jag inte hann igår, jag hittade inte min bok eller mitt häfte, så idag blir det att göra läxor också. Och så måste jag vila ut lite också. Jag har inte sovit alls på länge. Så idag ska jag vila ut lite.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik från grooveshark, dricker te och ska snart äta lite. Sen vet jag inte vad jag ska göra, jag ska kanske börja skriva på min bokrecension som jag skulle ha gjort igår, men min dator var så trög så det gick inte. Sen ska jag göra min sju matte läxor som jag inte heller kunde göra igår eftersom att jag inte hittade den heller. Men hittar ju ingenting när man behöver det. Men sen igår när jag skulle gå och lägga mig så hittade jag såklart alla böcker jag skulle ha, och precis när jag skulle gå och lägga mig så funkade datorn som vanligt igen.. Jag tänkte göra läxorna då, men jag orkade inte, jag var jättetrött. Och ja.. Sen i morse vaknade jag som sagt med huvudvärk och ont i halsen. Så idag blir det bara att vara hemma..
Och just ja, idag ska jag svara på alla era frågor. Och idag ska jag varken råka ta bort inlägget, och jag ska komma ihåg att publicera det. Så jag hoppas att det går bra! Ibland kan jag störa mig så mycket på blogg.se att det inte är sant. Ibland loggas man ut automatiskt när man har skrivit ett inlägg, ibland funkar ingenting, och massa mer. Men vi får hoppas att det funkar idag när jag ska blogga som mest, jag ska blogga igen allt som jag inte har bloggat. Statistiken har minskat och kommentarerna, men jag ska blogga igen allt nu så att uppdaterningen blir bra. Och jag tänker verkligen inte säga "nu ska jag börja blogga på riktigt".. För ni som har läst bloggen länge så vet att jag och Reneé säger det hela tiden, och haha, sist Reneé tänkte skriva det blev  jag arg och sa att hon verkligen inte fick skriva det, haha! Så nu ska jag inte heller säga de..
Nejmen nu har jag skrivit lite om vad som ska häda idag och ja.. Nu vet ni allt och nu ska jag gå och skriva min bokrecension. Ha det bra så länge, och kom ihåg att kika in om ni vill se svaren till frågestunden!
listen.grooveshark.com

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack detsamma! :)

Allt bra?

2010-10-05 @ 10:00:24
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0