~ smink & parfymer ~

1. Ett puder från LO'real, köpt på Viking Line för kanske 100 kronor (10 €)
2. Ett puder från MaXfactor, det har jag fått från Vanessa.
3. En foundation från LO'real, köpt på Viking Line för 120 kronor (12 €)
4. En till foundation från LO'real. Den kostade kanske 140 kronor (14 €)
5. Ett täckstift från Birka Paradise för ungefär 50 kronor (5€)
6. Ett till täckstift för 20 kronor (2€)
7. Ett läppglans som jag har fått någonstans, jag använder det aldrig. Men tyckte att det kunde va roligt att visa det.
8. En mascara som jag har fått från en fridatidning, haha.
9. en mascara från LO'real, kostade ungefär 130 kronor (13 €)
10. En till mascara från LO'real för 120 kronor (12 €)
11. en till mascara från LO'real. Kostade 160 kronor. (16 €)
12. En kajal som jag fick med när jag köpte mascaran (nummer 11.)
13. 2 kajal som jag har fått någonstans.
14. Tre stycken foundation svmapar, men jag använder alltid den som är högst upp.
15. Ett "brun utan sol" puder som jag aldrig använder.
16. Massor av läpp fett som jag aldrig använder.
17. Lite ögonskuggor som jag heller aldrig använder, men som jag ville visa i alla fall.
1. En parfym som jag köpte på Birka Pradise för kanske 150 kronor (15€)
2. en parfym som jag har fått av Reneé när jag fyllde 12.
3. Den där har jag fått av min faster när jag fyllde år.
4. Den där har jag också fått av min faster, men jag vet inte när.
5. Den där har jag fått av min kompis Sofie när jag fyllde 12.
Där var lite smink och parfymer. Det var trots allt inte allt jag har. Jag har ganska mycket mer smink, men jag hittade inte allt, sen har jag lite mer parfymer men jag hittade inte alla där heller, men det fick bli lite den här gången, jag kan visa resten någon annan gång. Det lovar jag! Men här fick ni lite i all fall.
Nu ska jag redigera lite bilder som jag sen ska lägga upp. Bland annat dagens outfit har jag fotat och måste redigera den lite. Och så ska ni få se mitt skolfoto som jag fick ut för ett tag sen men inte har hunnit visa. Så det är väl det jag ska göra nu. Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Carolina

vilka fina perfym flaskor:)

2010-10-05 @ 14:30:17
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: cccilla

har en fråga angående sminket!! :D

Vilken av mascarorna är bäst? Jag behöver lixom en ny, så jag behöver lite tips!! :)

2010-10-05 @ 19:20:33
URL: http://cccilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0