snabbt inlägg

Hejsan.
dethär får bli ett snabbt inlägg eftersom att jag ska ibäg till skolan snart för att möta upp vanessa.  Men jag hinner berätta lite om gårdagen.
Jag och vanessa var på tvärsan med shajan, simon p, dinah, arvis, zacki, edvin, sofie och ella. Shajan döpte sin chipspåse till Charlie och sami fick damp för att vanessa gav hans halsduk till Shakila. Sen typ snackade jag och Vanne med shajan hela kvälle och idag sticker vi väl säkert till honom, de sa vi igår i alla fall. Och jag ska kanske flytta till strandnäs, glad för de så man slipper ytternäs skiten, haha. Och idag ska ju jag och vanne somsagt vara med shajan och kanske sami. Vi får se eftersom att han kanske fortfarande är sur på vanne. Men att ja. Och imorgon har vi prov, igen.. Fysikprov. Usch. Idag fcik jag också skriva mitt Historaprov, det gick bra! Men nu ska jag sticka, hejs!

Kommentarer
Postat av: ADELISA

Nu har jag valt ut dagens blogg vinnare, gå in och se om de blev du!

2010-10-06 @ 15:23:24
URL: http://adelisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0