SNOW

Imorse när jag vaknade, vid tolvtiden. Jag blev jättechockad det var fullt med snö på hustaken, bilarna
marken och så vidare.. Snöar det hos er? I oktober, jag tycker det är lite för tidigt för snö. Vart tog
hösten vägen, som man knappt fick se på? Iallafall jag är sjuk idag också. Men en sak som gör mig
väldigt glad är att... Klockan 4 idag ska jag köpa en Iphone för 300 euro :) Och sen efter det ska jag
till pappa som jag inte varit på flera veckor känns det som. Men i allafall. Imorgon ska jag sova hela
dagen. Nu ska jag forsätta prata om kvarsittningar med Aresh hejdå :)
/ Reneé

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg :) Iphone för bara 300? var den begagnad eller hur kunde du de? :)

2010-10-22 @ 21:16:25
URL: http://liinneasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0