som vanligt ..

.. Tänker jag nattblogga bara för att jag inte har något att göra. Min pappa tror att jag ska sova eller nåt. Men nejdå.
Jag sitter och pratar med Reneé på msn. Bra det, eftersom att annars skulle jag ha sådär ultratråkigt. Och alla vet ju vad som händer då här på bloggen. Ett inlägg som tar flera tusen år att skriva men som är så oseriöst det bara kan bli.
Men att i alla fall så har jag inget att göra. Jag sitter och tittar på sport på TVn, hoppas det kommer fotboll snart! [y]
Just nu är det bara boxning, men jag får väl stå ut med det. Och jag kan inte lyssna på musik, för då hör pappa och blablabla. Men jag tror jag ska fixa en frågestund på bloggen snart. För det kommer inte så mycket kommentarer och ja.. Och jag ska kanske kika in på lite klädsidor och kolla om det finns några vinterjackor och sånt. En halsduk skulle jag behöva också. Så vi får se. Ingen är social förutom Reneé. Inte ens på facebook är någon inne. Jag vill lyssna på musik, men jag vill inte att pappa ska dampa. För jag börjar liksom åtta imorgon. Jag kommer inte orka upp. Men det lönar sig verkligen att gå till skolan. Fast inte när Alfred inte är där. För om han inte är där blir dagen väldigt långsam. Men när han är där så känns det som att man bara har haft en lektion. Haha. Han är verkligen en som lyser upp ens dag. Det kan ingen neka till, haha!
Men nu har jag inget mer att skriva om, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0