stepoffa(n)

Hejhej!
Jag har inte bloggat alls idag. Jag vet faktiskt inte varför. Men nu ska ni få ett inlägg om vad jag har gjort idag!
På morgonen åkte jag som vanligt till skolan. Första timmen hade vi Engelska. Vi hade verbförhör. Det gick väl lite sådär. Efter det så hade vi matte. Jag kunde inte så mycket och jag hade glömt att göra läxan, smart som jag är. Sen hade vi två timmar svenska, men den första timmen planerade vi till discot. Vi planerade vart alla skulle jobba, vi gjorde skyltar, och massa annat. Sen den andra svenska timmen så hade vi det som vanligt. Jobbade i dags och så. Sen hade vi två timmar Fysik och Kemi. Där hade vi som vanligt.
Efter skolan åkte jag och pappa till Sparhallen och handlade ljus åt mig eftersom att jag vill få det lite mer mysigt till Halloween och så. Så jag köpte ganska mycket ljus och han köpte sallad. Och sen åkte vi hem. Vi åt mat och efter det var jag på datan lite, fast jag gjorde min läxa på datan då. Inget mer. Sen skulle jag och pappa och titta på en ny lägenhet. Den var väldigt fin, fast ganska liten. Men jag skulle kunna tänka mig att bo där. Pappa sa att han också skulle kunna bo där. Men han sa att vi ska titta på fler lägenheter. Så vi får se. Sen kom i hem och så var jag med Reneé, vi tog massa bilder som vi har sagt  att vi ska göra. Så i slutet av det här inlägget ska ni få se dem.
Imorgon har min klass disco och jag har dans också. Jag ska till skolan klockan 4 för att fixa i ordning allt. Så det ska nog fixa sig. Och sen ska Reneé sova hos mig. Det ska bli roligt.
Men nu har jag inget mer att skriva, nu ska ni få se bilderna i stället.
det va alla bilder, hoppas ni gillade dom!
Ha det bra så hörs vi imorgon, det kommer säkert bilder från discot som vi lägger upp, och bilder från övriga dagen. :)

Kommentarer
Postat av: Natta

fina bilder :)

2010-11-06 @ 20:20:20
URL: http://www.ninnislife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0