SVAR PÅ TAL!

Hejsan!
Nu kommer inlägget med alla svaren från frågestunden som jag har lovat er att jag ska göra! Jag ska svara från både mig och Reneé fast jag inte vet vad hon skulle svara, men nästan, annars från jag ändra! Men nu ska ni i alla fall få svaren!
vilka bloggar läser ni?
Svar: Vi läser bland annat Kissies, Fokis, Paow, Dessies, tinkerbella, fotograbben, med mera!
Vad är era intressen?
Svar: Alexandras intressen är fotboll & att vara med kompisar!
Reneés intressen är att vara med kompisar.
Varför bloggar ni tillsammans?
Svar: Vi tyckte att det var en rolig grej. Och vi delar nästan på allt, så då tänkte vi att vi väl kunde dela på en blogg också!
Har ni fått er första kyss än?
Svar: Ja det har vi.
Har ni haft ett seriöst förhållande?
Svar: Ja.
Robert Pattinson eller Taylor Lautner?
Svar: Lätt Taylor!
Hur många egna bloggar har ni haft?
Svar: Alexandra har haft kanske 4-5, och Reneé har haft kanske 20 eller mer.
Vad är det värsta som finns enligt er?
Svar: Skitsnack och oärliga människor.
Varför började ni blogga?
Svar: Vi tyckte att det kunde vara en kul grej att folk vet lite mer om vad vi brukar göra på dagarna, och det är roligt när folk tycker om att läsa vår blogg och kommenterar vad dom tycker.
Vem är er idol?
Svar: Reneés idol är Redrama, och Alexandras idol är Akon.
Vad tycker ni om storbloggarna, till exempel Kissie, Foki & paow?
Hejsan!
Jättefin blogg du har. Kika gärna in på min & min kompis blogg! Om du följer & kommenterar vår blogg följer & kommenterar vi också din! Din blogg är jättefin, man märker att du är en bra bloggare dikerkt man ser din blogg!
Titta gärna på svaren på vår frågestund som vi hade för ett tag sen. Skulle vara roligt!
Ha det bra & lycka till! :)
Svar: Underhållande.





Ert dröm yrke om ni fick bli vad som helst?
Svar: Alexandra vet inte vad hon vill bli med Reneé vill bli frisör.
Vad är ert bästa sommarminne?
Svar: Alla åkturer med vår lilla cykel som heter peggylex.
Hur många besökare har ni om dagen?
Svar: Det beror på.
Vad är det bästa med att blogga?
Svar: Att folk tycker om vad vi skriver om och kommenterar vad dom tykcer.
Det var svaren från frågestunden! Hoppas ni tyckte svaren var bra. Men nu ska jag fortsätta göra läxorna så får ni hade så bra tills jag är klar, sen kommer säkert dagens outfit med mera. Syns!





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej härligt! :)

2010-10-05 @ 10:25:27
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: sandra

tack =)

2010-10-05 @ 10:35:35
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: zandra

sv: åh tack så mkt :D

2010-10-05 @ 11:39:51
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0