tvärsan

Hejsan!
Ikväll var jag med Kristina på tvärsan. Där va typ Shajan, Simon och dom där. Kim också. Och han skulle ge min och Kristina 20 € om vi gick ner med en sopkorg på huvudet och sa hej till alla, så gjorde vi det. Men sen gav han dom aldrig. Haha. Men sen stack vi till Kristina och sen stack jag hem. Imorgon blir det att vara med Tina & Nicco. Dom ska sova här. Och vi ska väl hitta på nåt roligt. Ska försöka få iväg pappa så att vi kan va ensamma. Orkar inte att han e hemma. Men sen på Lördag ska jag, Tina, Nicco och kanske Kristina på hockey match. SEn ska jag va med Kristina och hon ska sova hos mig tror jag. Och ja.. Vi hittar väl på något. Och sen på Söndag vet jag inte vad jag ska göra. Imorgon har jag i alla fall Svenska prov. Och jag har typ övat .. Lite .. Haha. Men jag kan endå allt. Men nu har jag inte mer att skriva. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0